Меню
Час роботи магазину:
  • Пн-пт - 10:00 - 18:00
  • Сб - 10:00 - 14:00
  • Нед - вихідний

Доставка


Правила Доставки інтернет-магазину « Rea »


 

Інтернет -магазин « Rea » доставляє товари службою доставки «Нова Пошта ». Перед відправкою співробітники Нова Залишково ретельно перевіряють товари на дефекти і пошкодження. Після того, як товари перевірені, працівник Нова Пошта фіксує те, що товар перевірений, без дефектів і пошкоджень . Потім ми страхуємо товари та відправляємо їх вам. Виходячи з багаторічного досвіду, наш відділ логістики розробив правила, завдяки яким ми зможемо уникнути неприємностей при транспортуванні.

Пам'ятайте! Якщо Ви дотримуватиметеся Правил , ми з Вами уникнемо будь-яких проблем, які можуть виникнути при транспортуванні . Ви отримаєте свій товар у цілісності та безпеці, а ми - задоволеного та постійного клієнта !


 

Правила доставки



1.      Обов'язково перевіряйте товари, не виходячи з відділення « Нов Пошта »


·         Як ми вже писали вище, наші товари перевіряються під час відправлення з фіксацією та страховкою. Якщо Ви вийшли з Нова Пошта і вдома виявили пошкодження, то Ви втратите страховку і ми нічим не зможемо Вам допомогти!



·         У випадку , якщо Ви перевірили товар на відділенні Пошта і виявили пошкодження, Вам необхідно :

1.       Скласти акт прийому - передач і з фотофіксацією та надіслати нам на Viber
(В акті обов'язково вказати про наявність та пошкодження) .

2.       Обов'язково зробіть фото пошкоджень та надішліть нам на Viber
(На фото має бути чітко видно пошкодження) .

3.       Обов'язково повідомте нам про пошкодження товару на Нова Пошта для фіксації .



    Згідно з Правил магазину « Rea » , у разі пошкодження товарів на Нову Пошта і дотримання Вами правила №1 , всі розгляди з Нова Пошта ми беремо на себе, а Вам висилаємо новий товар!


 

2.       перевіряйте товари при кур'єрі Пошта »


·         Можливо таке, що кур'єр відмовить Вам зняти латання на товарі, посилаючись на правила «Нов а Пошта » і Ви не зможете перевірити товар на наявність пошкоджень. У такому випадку Вам необхідно домовлятися з кур'єром Нова Пошта , щоб він дозволив Вам перевірити товар або переадресувати товар на найближче відділення Нова Поштою та там перевірити товар на наявність пошкоджень.



Пам'ятайте, якщо Ви не перевірите товар при кур'єрі , Ви втратите страховку на товар і ми не зможемо Вам нічим допомогти !

   Відповідно до Правил магазину « Rea » , у разі пошкодження товарів Пошта і дотримання Вами правила №2 , всі розгляди з Нова Пошта ми беремо на себе, а Вам висилаємо новий товар !


 

3.       Дотримуйтесь термінів зберігання у відділенні Нова Пошта !



·         прибув на відділення Нова Пошта , товар може зберігатися до 5 робочих днів. Після 5 робочих днів Ваш товар відправляється назад до нас на склад, а з Вашої передоплати знімаються всі витрати , які були витрачені на транспортування Вашого замовлення.



 Зверніть увагу ! _ Якщо Ви не забрали Ваш товар у строки (5 робочих днів), акція (безкоштовна доставка ) не працює!

 


Наші рекомендації:


·         Читайте опис товарів;

·         Задавайте всі цікаві для Вас питання про товар нашим менеджерам перед замовленням;

·         Перевіряйте товар, не виходячи з відділення Нова Пошта » ;

·         У разі пошкодження товару на пошті , відразу дзвоніть нашим менеджерам.

 

 

 

З повагою адміністрація інтернет-магазину «REA»