Правила Доставки інтернет-магазину « Rea »
Інтернет -магазин
« Rea » доставляє товари службою доставки «Нова Пошта ». Перед
відправкою співробітники Нова Залишково ретельно перевіряють товари на дефекти і пошкодження. Після того, як
товари перевірені, працівник Нова Пошта фіксує те, що товар перевірений, без дефектів і
пошкоджень . Потім ми страхуємо товари та відправляємо їх вам. Виходячи з
багаторічного досвіду, наш відділ логістики розробив правила, завдяки яким ми зможемо уникнути
неприємностей при транспортуванні.
Пам'ятайте! Якщо Ви дотримуватиметеся Правил , ми з Вами уникнемо будь-яких проблем, які можуть виникнути при транспортуванні . Ви отримаєте свій товар у цілісності та безпеці, а ми - задоволеного та постійного клієнта !
Правила доставки
1. Обов'язково перевіряйте товари, не виходячи з відділення « Нов Пошта » !
· Як ми вже писали вище, наші товари перевіряються під час відправлення з фіксацією та страховкою. Якщо Ви вийшли з Нова Пошта і вдома виявили пошкодження, то Ви втратите страховку і ми нічим не зможемо Вам допомогти!
·
У випадку , якщо Ви перевірили товар на відділенні Пошта і виявили
пошкодження, Вам необхідно :
1.
Скласти акт прийому - передач і з фотофіксацією та
надіслати нам на Viber
(В акті обов'язково вказати про наявність та пошкодження) .
2.
Обов'язково зробіть фото
пошкоджень та надішліть нам на Viber
(На фото має бути чітко видно пошкодження) .
3. Обов'язково повідомте нам про пошкодження товару на Нова Пошта для фіксації .
Згідно з Правил магазину « Rea » , у разі пошкодження товарів на Нову Пошта і дотримання Вами правила №1 , всі розгляди з Нова Пошта ми беремо на себе, а Вам висилаємо новий товар!
2. перевіряйте товари при кур'єрі Пошта » !
· Можливо таке, що кур'єр відмовить Вам зняти латання на товарі, посилаючись на правила «Нов а Пошта » і Ви не зможете перевірити товар на наявність пошкоджень. У такому випадку Вам необхідно домовлятися з кур'єром Нова Пошта , щоб він дозволив Вам перевірити товар або переадресувати товар на найближче відділення Нова Поштою та там перевірити товар на наявність пошкоджень.
Пам'ятайте, якщо Ви не перевірите товар при
кур'єрі , Ви втратите страховку на товар і ми не зможемо Вам нічим допомогти !
Відповідно до Правил магазину « Rea » , у разі пошкодження товарів Пошта і дотримання Вами правила №2 , всі розгляди з Нова Пошта ми беремо на себе, а Вам висилаємо новий товар !
3. Дотримуйтесь термінів зберігання у відділенні Нова Пошта !
· прибув на відділення Нова Пошта , товар може зберігатися до 5 робочих днів. Після 5 робочих днів Ваш товар відправляється назад до нас на склад, а з Вашої передоплати знімаються всі витрати , які були витрачені на транспортування Вашого замовлення.
Зверніть
увагу ! _ Якщо Ви не забрали Ваш товар у строки (5 робочих днів), акція
(безкоштовна доставка ) не працює!
Наші рекомендації:
·
Читайте опис товарів;
·
Задавайте всі цікаві для Вас
питання про товар нашим менеджерам
перед замовленням;
·
Перевіряйте товар, не виходячи з відділення
Нова
Пошта » ;
·
У разі пошкодження товару на пошті
, відразу
дзвоніть нашим менеджерам.
З повагою адміністрація інтернет-магазину
«REA»